06 decembrie 2009

Dedicat tuturor femeilor







Pentru ca sunt barbat si am alaturi multe femei minunate - mama, sora, iubita, verisoare, matusi, bunicute, dar si amice sau chiar bune prietene - toate nistecreaturi minunate, Jos Palaria. Dar si pentru ca stiu ca ele, mai ales ele, in preajma sarvatorilor sau altor evenimente frumoase, sunt cele mai preocupate ca totul sa fie bine si cald. Gatesc bucate delicioase, impodobesc bradul cu cele mai alese bijuterii de decoratiuni si aleg i,mpachetand apoi cu drag, cele mai frumoase si mai bune cadouri.
Pentru toate astea ( e al treilea "pentru") m-am gandit sa dedic cateva articole femeilor de pretutindeni - idei de tunsori, coafuri, haine, cadouri si multe altele.
Sper sa va fie de folos.

As fi vrut sa las scris doar atat. Dar apoi m-am gandit ca Ele - femeile - merita sa se vorbeasca putin si despre ele, mai ales intr-o sectiune dedicata lor.

Etern mister! Uneori dulci si fragile, alteori dure si inransigente. Intr-o zi poate sa fie sensibila si fara aparare, alteori, din cine stie ce motive, parca e o fiara. Cateodata zambetul unei femei sau al unei fete poate schimba toata ziua.
Maica-mea e prima femelie din viata mea :-)). Ea e cea mai importanta femeie din viata mea. Nu a fost genul de mama care sa ma tina langa fusta ei dimpotriva, m-a incurajat mereu sa fiu eu insumi. M-a educat bine, nu am fost un rasfatat aiurit, ci am stiut sa am si indatoriri. Si apoi am fost si"fratele mai mare", unul asa si asa. Si dragut si nu prea, dar sora-mea stie ca se poate baza pe mine oricand.
Mi-aduc aminte de cand eram pustan si imi placea cate o fata mai mare, cand imi zambea se transforma ziua. Eram Zeu, eram Fericit, eram Privit si Mi se zambiseeeeeee! Uluitor! Halucinant! Aveam emotii pe bune la gandul ca o sa ma mai intalnesc cu fata aia inca o data in aceeasi zi. Nu s-a intamplat nimic niciodata, dar asta n-a contat.
Si-apoi mi-aduc aminte de fetele mele, acelea fete cu care am impartit viata mea, care mi-au fost dragi si pentru care, si azi, pastrez ceva special.
Imi place femeia frumoasa, cu simtul umorului ( nu cred ca o femeie proasta ar putea avea simtul umorului ) si feminina. Feminitatea e esentiala si ea nu se rezuma numai la mers sau comportament. E ceva precum aerul racoros de seara alintat de parfumul unui cires inflorit.
Dar e perspectiva mea de barbat, cu siguranta femeile vad viata altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu